سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده وی و دو تن از مربیان دیگر تیم ملی را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

به گزارش مشرق، پس از صحبت‎های تند کی روش درمورد دبیر سابق کمیته اخلاق در بین دو نیمه دیدار پرسپولیس - ملوان، در برنامه دوشنبه شب نود حسین آبانگاه دبیر پیشین کمیته اخلاق روی خط تلفنی آمد و علیه کارلوس کی‌روش صحبت‌هایی را مطرح کرد.

آبانگاه: توصیه می‌کنم کی‌روش یک کتاب از امام حسین (ع) بخواند

حسین آبانگاه در گفت‌وگو با برنامه 90 اظهار داشت: دلیل استعفای اعضای کمیته اخلاق عدم اجرای رأی خانبان بوده که به هر نحوی کفاشیان و یا کی‌روش نگذاشتند این حکم اجرایی شود.

وی افزود: آقای خانبان دو توهین انجام داده بود که یک توهین آن مربوط به وزیر و یک توهین هم به دبیرکل فدراسیون فوتبال بود. بحث خانبان و وتوی رأیی که ما صادر کرده بودیم دلیل استعفای ما بود.

آبانگاه افزود: البته درباره پرونده آل‌اشپورت هم از حراست وزارت ورزش پیگیری این موضوع بودند و ما در حین رسیدگی متوجه شدیم که فدراسیون فوتبال هیچ تمایلی ندارد تا مدرک را در اختیار ما قرار دهد و در ابتدا قضیه دریافت 100 هزار دلار را روزنامه 90 رسانه‌ای کرد و ما اصلاً شخص آقای کی‌روش را متهم نکردیم هرچند که ایشان ما را دروغگو خطاب می‌کند.

وی ادامه داد: کی‌روش درباره پرونده آل‌اشپورت کار غیراخلاقی انجام داده و در متن قرارداد ایشان آمده که باید از فدراسیون پیروی و تبعیت کند و اگر فدراسیون فوتبال با اسپانسری قرارداد بست سرمربی و تیمش هم باید از آن اسپانسر استفاده کند اما وقتی موضوع رسانه‌ای شد ایشان بیانیه دادند.

دبیر سابق کمیته اخلاق ادامه داد: کی‌روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی است ما اگر الان حرف بزنیم می‌گویند که نزدیک بازی گوام است و یا بازی هند و یا بازی عمان و ما باید به این پرونده رسیدگی می‌کردیم.

آبانگاه افزود: آقای کی‌روش اگر می‌خواهد درباره من آمار بگیرد از اقای مارکار آقاجانیان آمار بگیرد که شاگرد من بوده است.

وی گفت: آقای کی‌روش به امام حسین اشاره داشتند و من باید بگویم دلیل قیام امام حسین و حضرت مسیح مقابله با ظلم و جور و مردم‌کشی بوده و من به کی‌روش پیشنهاد می‌کنم که یک کتاب از امام حسین (ع) و در این باره بخواند.

کی‌روش: می‌دانم چه کسی پشت پرده پیگیر شکایت از من است


سرمربی تیم ملی هم بعد از این صحبت‌ها روی خط برنامه آمد و گفت: بسیار شفاف است این آقا (آبانگاه) به نمایندگی از فردی که پشت پرده است، صحبت  می کند. ایشان اطلاع خاصی از اینکه راجع به چه صحبت می کند، ندارد.

وی افزود: بنده کاملا آزاد هستم لباس هرگونه اسپانسری که بخواهم را به تن کنم. این حق به صورت انحصاری متعلق به کسی نیست. رئیس من فدراسیون است و تحت اشتغال فدراسیون هستم. این صحبتها از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود و با دانش کامل فدراسیون صورت گرفت.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: در آینده نزدیک هم بنده شفاف‌سازی بیشتری صورت خواهم داد. دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبتهایی که امشب انجام داد و در چند هفته گذشته به صورت مکرر آنرا تکرار کرده بود، مشخص کرد که به نمایندگی از چه شخصی حرف می‌زند.

کی‌روش در پاسخ به این سئوال که آیا منظورش از این شخص، فردی است که در مرحله اول قراردادش به او نزدیک بوده است (عباس ترابیان)، گفت: اشاره من به شخصی است که پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع داده است. حتی برای مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان هم پرونده تشکیل داده و به کمیته اخلاق ارجاع داده اند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: منظور من علیرضا اسدی (دبیر کل فدراسیون فوتبال) است که پرونده خانبان و آقاجانیان را هم به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

دعوت کی‌روش به مناظره در برنامه 90

از سویی دیگر پس از آنکه کی‌روش در برنامه نود، اعلام کرد که اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، پرونده آل اشپورت و حتی مهردادخانبان را به کمیته اخلاق ارجاع داده، دبیرکل فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی را به مناظره در برنامه نود دعوت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    حق به حقدار برسه ان شا الله
  • بید ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    زبون دراز شدده
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    دنیای بی کینه آرزوی منه
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    کیروش راست میگه یا نه نمی دونم ولی میدونم خیلی به این کیروش بها دادیم نمی دونم لیاقت داره یا نه
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    خیلی خوبه
  • سوسن ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    آره خیلی
  • بیات ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    امیدوارم
  • شایان ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    به هیچ عنوان نداره همه اینو میدون حتی اون یه عده رسانه ای های که ازش داره کورکورانه دفاع میکنن
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    کیروش هر کاری که دوست داره انجام میده و متاسفانه تیم رسانه ای فردوسی پور و خبرورزشی هم تحت هر شرایطی هم دارن حمایتش میکنن
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    من درست حسابی نفهمیدم این ماجرا از چه قراره؟! یکمی بهتر بود اولش درباره موضوع مشرق توضیح می داد بعد به اصل قضیه میپرداخت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس